42. nap Egy kis ráadás Jalapeno
2012. március 28. írta: GaBko

42. nap Egy kis ráadás Jalapeno

Ma meglepetésképpen hozott a postás nekem egy csomag Jalapeno magot Davis barátomtól. Ugyan nem terveztem már idén több ültetést, de nem bírtam ellenállni neki, hogy legalább párat ne ültessek el. Végül összesen 3 db nak adtam esélyt hátha még lesz belőle valami. Többet semmiképp nem szeretnék, mert már így is több van, mint aminek látom előre a helyét :)

A Jalapeno-k ültetés után:

2012-03-28 19.25.28.jpg

 Azért nézzük, hogy állnak a többiek:

2012-03-28 20.05.24.jpg

Világítást kicsivel feljebb raktam, hogy az egész szekrényt bevilágítsa, mert amennyire lehet szét kellett őket pakolni, hogy valahogy elférjenek egymástól.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://gabkochili.blog.hu/api/trackback/id/tr736849227

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Seafalcon · http://szekelyistvan.hu 2015.11.07. 09:35:39

Én azt tervezem, hogy a kicsi cserepek egy terráriumba teszem, és egyben fedem le fóliával. Az már működött, amikor hajtásokat gyökereztettem, a magoknak is jó lehet. Csak akkor leszek gondban, ha át kell ültetni, mert helyhiány fog fellépni!

GaBko · http://gabkochili.blog.hu 2015.11.07. 15:22:27

@Seafalcon: Hát idén már nem férek el az asztalon a palánták, így a fél nappali palántanevelővé változott: gabkochili.blog.hu/2015/02/21/s_15_28_nap_alakul
süti beállítások módosítása