S2 36. nap A heti helyzet és az első publikáció
2013. február 09. írta: GaBko

S2 36. nap A heti helyzet és az első publikáció

A héten sem történt egyéb azon kívül, hogy megint tovább nőtt a csapat. Probléma szerencsére egyelőre elkerül, minden az elvárások szerint alakul. Jönnek az új hajtások folyamatosan. Az elegendő fénynek köszönhetően nem nyurgulnak meg, szép dús, nagy levelekkel rendelkező palántáim vannak. A képek azt hiszem magukért beszélnek.

Trinidad Scorpion Morouga:

2013-02-09 11.27.35.jpg

Egytől egyig szépen beindult a csapat:

2013-02-09 11.21.40.jpg

2013-02-09 11.20.24.jpg

Múlt héten már jeleztem, hogy a Kisalföld lap 2 hetente megjelenő Otthon és Kert magazinjában február 5-én megjelenik az első chili témájú cikkem, amit megkeresésükre követtem el. Szóval aki nem jutott hozzá a laphoz, de érdekli mit is firkáltam össze, most megnézheti:

001cikk.jpg

Jobb klikkel a képen, letölthetitek!

Remélem nem írtam benne túl sok marhaságot. Kérem figyelembe venni, hogy csak egy lelkes amatőr vagyok:)

A bejegyzés trackback címe:

https://gabkochili.blog.hu/api/trackback/id/tr846849135

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása