114. nap
2012. június 08. írta: GaBko

114. nap

Remélem most már végre megérkezett a nyár és marad a meleg, mert se nekem se a paprikáknak nem hiányzik már a hideg. Ma figyeltem a nap mozgását és olyan magasan jár már, hogy a tető miatt csak 11-12 órától süti közvetlenül az ablakban lévő növényeket.

A paprikák azért szépen fejlődtek az elmúlt héten.

Az előző héten is lekapott, akkor még csak megindult dorset naga:

A trinidad Scorpion Butch T sereg:

A gyönyörű red habanero:

A Krishna jolokiák befeketedtek szépen:

Ami érdekes, hogy a Chocko naga jolokiának ültetett növényen, nem éppen naga jolokiára jellemző termések jönnek. Nem hiszem, hogy keresztbeporzás lenne, mert mindegyik egyforma és a másik "csokinagán" jövögető termések is hasonlónak ígérkeznek. Kíváncsi vagyok mi lesz belőlük végül:

 Sajnálnám ha végül nem lenne chocko naga a csapatban, de ez nagyon nem annak néz ki:( Lehet, hogy elkefélte a magokat akitől rendeltem. Végülis ez a paradicsom is valahogy közülük nőtt ki:)

Várom már, hogy legalább 1-2 termésem beérjen. A habaneró ritkítása közben megsértettem az egyik kisebb termés szárát ezért azt leszedtem és megkóstoltam, de így fiatalon éretlenül még totál semmi ereje nem volt:(

A bejegyzés trackback címe:

https://gabkochili.blog.hu/api/trackback/id/tr696849195

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása