87. nap Levéltetü támadás
2012. május 12. írta: GaBko

87. nap Levéltetü támadás

Ma észrevettem, hogy néhány növényemen levéltetvek jelentek meg. Friss hajtásokon és néhány levél fonákján. Egyelőre kevés van és csak a növények egy részén, de elővigyázatosságból adtam a pofájuknak és minden növényt lepermeteztem "karate" permetszerrel.

A tetvek itt még vidáman dorbézolnak az egyik növény fiatal hajtásain:

Pár napja már észrevettem, hogy néhány levélen fehér színű apró szennyeződés szirszarok vannak, na azok valószínűleg már a peték voltak. Remélem megpusztul az összes és mem kell további fegyvert bevetnem ellenük. Van még itthon betárazva egy kis actara is későbbiekre. Remélem a növényekre se lesz rossz hatással a permetezés.

A készülődő viharra való tekintettel behoztam a növényeket estére elővigyázatosságból, amíg nem fordul újra jobbra az idő bent lesznek a szobában.

A bejegyzés trackback címe:

https://gabkochili.blog.hu/api/trackback/id/tr46849205

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása